maO JDI Gurl yANG PERAMAh....sportIng....tbaH BLE da dGAAn,,,,sBAr....iKUT kaTE...HAve saLNG MEmpercayAI....

Sunday, May 1, 2011

"Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah
berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu
Reff:
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati
meski tlah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu…"

~~keriNDUAN DI SAAt nie~~~~
tak dapatnaK Luahkan mcm ne perasaAN NIe,,,,just hopekan yang terbek dari sebelum nie...aQUE tak dapat nak meluahkan apew yang terpendam just luahkan disini so amat memUASkan,,,,by the way only 1 month i can see my hneY CUby tok meluahkaN PEw yang aqUE Ase,,,peeeehhh,,,TAK TAW nak say like that just simpan di dalAM Ati nIE,,,LAgu nie khas tOK MY Cuby yaNG NGAh beradew DI KoTE WIf family,,,hope enjoy disaNE,,,Ase yer law aqUE DAh lek mestI DAPat meluangkan mase bersamA NIe,,,,aaaaarrrgggghhhh,,,,,,,kerinduan yang amat sangat,,,mcm ne nak wat nie...,,!!!!!1help....help,,,help.....

 miss yOU SNGAt2 cubY,,,,CUby tak indu kan saya kew?????pakaL LA hs rosak,,,tak dapat nk send pic,,,3g,,,,kan3......luve u so much,,,,,ag 2month jerk nk sambut trikh kte kan cuby,,,hope kte dapat mengharungi pelbagai dugaan pas nie,,,,thanx 4 everything,,,,nice couple wit you cuby,,,,,

No comments:

Post a Comment